dinsdag 3 augustus 2010

Happy New Year! Kin 109: Rode Boventoon Maan

Het nieuwe jaar van de oude Maya’s en Egyptenaren begint steeds op 26 juli. Zij hadden opgemerkt dat de zon en de ster Sirius elk jaar op deze dag precies op hetzelfde punt en op hetzelfde moment aan de horizon verschenen. Er zat maar 3 minuten tussen. Aarde, Zon en Sirius staan dan op één lijn. Een dergelijke synchroniciteit tussen drie hemellichamen is er verder niet te vinden op jaarbasis. Daarom start de 13 Manen Kalender op 26 juli. En dit jaar is volgens de Maya’s een Rode Boventoon Maan jaar. Happy New Year!

Ik bekrachtig om te zuiveren
Stroming oproepend
Ik bezegel de verwerking van universeel water
Met de boventoon toon van uitstraling
Ik word geleid door de kracht van navigatie
Ik ben een galactisch activeringsportaal treed bij mij binnen


Rode Maan – Zuivert Universeel Water
Opererend in het licht van de energie van dit jaar zijn positieve aspecten: Open naar andere niveaus van realiteit, Gewaarzijn, Zelf-herinnering, Kosmische Leiding, Verbondenheid, Baken, Tekens, Symbolen

Transformatie
Om uit de schaduw te komen: Open je voor Zelf-herinnering, neem de sluiers weg van het vergeten en ontvang Kosmische Leiding. Zoek anderen op die jouw uitdrukking en groei ten volle ondersteunen.

Bron: Happynews.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten