zaterdag 18 september 2010

Ontroerend gedicht: Mijn hart


In onze praktijk worden we regelmatig verrast door de uitvoering van de creatieve opdrachten van onze cliënten. Zo werden we gisterenavond ontroerd door dit schitterende gedicht. We zijn zeer dankbaar dat we dit mogen delen.

Mijn Hart


Mijn hart
De moordkuil die je bent
Word open en verliefd

Verward door
Hoe je mij nu kent
Je hebt genoeg gegriefd

De kracht
Van al het goede zijn
Het centrum van mijn leven

De macht
Om te ontdoen van pijn
Te geven en beleven

Jij klopt
En ik geloof in jou
Wij kunnen het wel samen

Het stopt hier
Kom! Dan gaan we gauw
Ons plannetje beramen

Om licht en sterk
De toekomst in
En alles aan te gaan

De plicht roept
Om een nieuw begin
Dat gaan we samen aan

Verlies
Dat hoort er niet meer bij
Van nu af gaan we winnen

Ik kies voor jou
Kies jij voor mij?
Dan kunnen we beginnen!


JW

2 opmerkingen:

  1. Wow! Wat goed.. JW, Janwillem?
    Ik heb zelf ook een gedicht gemaakt:
    Ik ben geen talent
    Ik ben wie ik ben
    Ik ben geen studiebol
    Ik sla nooit op hol
    Ik ben altijd stil
    Ik ben heel raar
    maar..
    Ik heb een mooi gezicht
    Een mooie gedaante
    Een prachtige lach
    Fantastische haren
    En een warm, vriendelijk innerlijk
    Dat is het allerbelangrijkste!
    Ik ben wie ik ben,
    En zo moet je mij accepteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zooooooo in de war
    ojeah ojeah ojeah
    ik ben zo in de war!
    en het is een snar!!
    ik hou van mn schat olé!
    Ik hou van mn lief olé
    Ik ben zooo in de war
    ojeah ojeah ojeah
    O leukerd o leukerd o mijne leukerd...
    Ik wil graag met je trouwen
    en seks hebben
    en kinderen krijgen
    ojeah ojeah ojeah!!!
    I love you...

    BeantwoordenVerwijderen